Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 

Zoeken
RESULTATEN
Meerman Scott, David
David Meerman Scott(2)
Meerman Scott, David(5)
Scott, David Meerman(6)
Scott, David Meerman;(2)
Scott, David Meerman; Jurek(1)
2025(1)
2024(1)
2022(2)
2017(1)
2016(1)
2015(2)
2014(1)
2012(3)
2011(1)
2010(1)
Meer
DOWNLOAD(3)
Leverbaar(5)
Niet leverbaar - uitverkocht(5)
Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk(1)
Aerospace & air transport industries(1)
General(1)
Management alg.(5)
Money Management(1)
Public relations(1)
Sales & marketing(7)
E-book(5)
Hardback(3)
Paperback / softback(8)
Duuren Media, Van(4)
John Wiley & Sons Inc(8)
MIT Press Ltd(1)
van Duuren Media(1)
Wiley Professional Development (P&T)(2)
Resultaat 1-16 van 16
Resultaat 1-16 van 16
De nieuwe regels van sales en service over agile verkopen, real-time customer
Auteur: Meerman Scott, David
ISBN: 9789089652652 De nieuwe regels van sales en service over agile verkopen, real-time customer
Prijs:  € 29.99
Uitgever: van Duuren Media
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Verschijningsvorm: Paperback / softback


Bestellen
  
Lees meer
  

De nieuwe regels van sales en service over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling
Auteur: Meerman Scott, David
ISBN: 9789089652720 De nieuwe regels van sales en service over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling
Prijs:  € 22.99
Uitgever: Duuren Media, Van
Bericht: DOWNLOAD
Verschijningsvorm: E-book

Printuitgave Deze titel is ook beschikbaar in print voor:  € 29.99
Klik hier voor de gegevens van de printuitgave

Download
  
Lees meer
  
info ebook

Marketing the Moon The Selling of the Apollo Lunar Program
Auteur: Scott, David Meerman; Jurek
ISBN: 9780262026963 Marketing the Moon The Selling of the Apollo Lunar Program
Prijs:  € 33.28
Uitgever: MIT Press Ltd
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Verschijningsvorm: Hardback


Bestellen
  
Lees meer
  

World Wide Rave Creating Triggers that Get Millions of People to Spread Your Ideas and Share Your Stories
Auteur: Scott, David Meerman
ISBN: 9780470395004 World Wide Rave Creating Triggers that Get Millions of People to Spread Your Ideas and Share Your Stories
Prijs:  € 21.87
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bericht: Leverbaar
Verschijningsvorm: Hardback


Bestellen
  
Lees meer
  

Marketing Lessons from the Grateful Dead What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History
Auteur: Scott, David Meerman;
ISBN: 9780470900529 Marketing Lessons from the Grateful Dead What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History
Prijs:  € 24.06
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bericht: Leverbaar
Verschijningsvorm: Hardback


Bestellen
  
Lees meer
  

Terug naar boven
De nieuwe regels van social media 3de druk
Auteur: Meerman Scott, David
ISBN: 9789089651082 De nieuwe regels van social media 3de druk
Prijs:  € 29.99
Uitgever: Duuren Media, Van
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Verschijningsvorm: Paperback / softback


Bestellen
  
Lees meer
  

De nieuwe regels van social media & viral marketing
Auteur: Meerman Scott, David
ISBN: 9789089651273 De nieuwe regels van social media & viral marketing
Prijs:  € 22.99
Uitgever: Duuren Media, Van
Bericht: DOWNLOAD
Verschijningsvorm: E-book

Printuitgave Deze titel is ook beschikbaar in print voor:  € 29.99
Klik hier voor de gegevens van de printuitgave

Download
  
Lees meer
  
info ebook

Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now
Auteur: Scott, David Meerman
ISBN: 9781118155998 Real-Time Marketing and PR How to Instantly Engage Your Market, Connect with Customers, and Create Products that Grow Your Business Now
Prijs:  € 16.96
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Verschijningsvorm: Paperback / softback


Bestellen
  
Lees meer
  

De nieuwe regels van social media & viral marketing
Auteur: Meerman Scott, David
ISBN: 9789089650900 De nieuwe regels van social media & viral marketing
Prijs:  € 22.99
Uitgever: Duuren Media, Van
Bericht: DOWNLOAD
Verschijningsvorm: E-book

Printuitgave Deze titel is ook beschikbaar in print voor:  € 29.90
Klik hier voor de gegevens van de printuitgave

Download
  
Lees meer
  
info ebook

The New Rules of Marketing and PR
Auteur: David Meerman Scott
ISBN: 9781119854296 The New Rules of Marketing and PR
Prijs:  € 25.17
Uitgever: Wiley Professional Development (P&T)
Verschijningsvorm: E-book

Printuitgave Deze titel is ook beschikbaar in print voor:  € 27.96
Klik hier voor de gegevens van de printuitgave

Download
  
Lees meer
  
info ebook

The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
Auteur: David Meerman Scott
ISBN: 9781119272441 The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
Prijs:  € 17.97
Uitgever: Wiley Professional Development (P&T)
Verschijningsvorm: E-book

Printuitgave Deze titel is ook beschikbaar in print voor:  € 20.94
Klik hier voor de gegevens van de printuitgave

Download
  
Lees meer
  
info ebook

Terug naar boven
New Rules of Marketing & PR How to Use Content Marketing, AI, Social Media, Podcasting, Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
Auteur: Scott, David Meerman
ISBN: 9781394282166 New Rules of Marketing & PR How to Use Content Marketing, AI, Social Media, Podcasting, Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
Prijs:  € 31.65
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bericht: Leverbaar
Verschijningsvorm: Paperback / softback


Bestellen
  
Lees meer
  

New Rules of Marketing and PR How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing
Auteur: Scott, David Meerman
ISBN: 9781119362418 New Rules of Marketing and PR How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing
Prijs:  € 21.49
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Verschijningsvorm: Paperback / softback


Bestellen
  
Lees meer
  

New Rules of Sales and Service How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
Auteur: Scott, David Meerman
ISBN: 9781119272427 New Rules of Sales and Service How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
Prijs:  € 20.94
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bericht: Leverbaar
Verschijningsvorm: Paperback / softback


Bestellen
  
Lees meer
  

New Rules of Marketing and PR How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
Auteur: Scott, David Meerman
ISBN: 9781119854289 New Rules of Marketing and PR How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
Prijs:  € 27.96
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bericht: Niet leverbaar - uitverkocht
Verschijningsvorm: Paperback / softback


Bestellen
  
Lees meer
  

Marketing Lessons from the Grateful Dead What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History
Auteur: Scott, David Meerman;
ISBN: 9781394378012 Marketing Lessons from the Grateful Dead What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History
Prijs:  € 20.26
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
Bericht: Leverbaar
Verschijningsvorm: Paperback / softback


Bestellen
  
Lees meer
  

leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS