Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Delivering Satisfaction and Service Quality A Customer-based Approach for
Hoofdkenmerken
Auteur: Hernon, Peter; Whitman, John
Titel: Delivering Satisfaction and Service Quality A Customer-based Approach for
Uitgever: American Library Association
ISBN: 9780838907894
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 39,54
Verschijningsdatum: 30-11-2000
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Undergraduate
Categorie: Library, archive & information management
Geillustreerd: Illustrations
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 160
Hoogte mm.: 279
Breedte mm.: 216
 

Inhoud:

In this companion to the volume """"Assessing Service and Quality: Satisfying the Expectations of Library Customers"""", the authors outline a step-by-step process to identify needs, improve service quality, evaluate customer satisfaction and implement a service plan that keeps patrons in the library.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS