Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Basic Marketing Research Using Microsoft Excel Data Analysis International Edition
Hoofdkenmerken
Auteur: Burns, Alvin C.; Bush, Ronald
Titel: Basic Marketing Research Using Microsoft Excel Data Analysis International Edition
Uitgever: Pearson Education (US)
ISBN: 9780131354210
Vervangend ISBN: 9780132627740
Editie: 2 ed
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 63,34
Verschijningsdatum: 01-12-2007
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Market research
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 544
Hoogte mm.: 262
Breedte mm.: 211
Dikte mm.: 20
Gewicht gr.: 942
 

Inhoud:

For undergraduate Marketing Research courses.Basic Marketing Research, 2e, utilizes Excel (TM) add-in software for data analysis, an integrated case, and experiential learning exercises to present a concise introduction to fundamentals of market research, offering resources students can use in their future careers.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS