Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Food Marketing to Children and Youth Threat or Opportunity?
Hoofdkenmerken
Auteur: McGinnis, J. Michael
Redactie: McGinnis, J. Michael
Titel: Food Marketing to Children and Youth Threat or Opportunity?
Uitgever: National Academies Press
ISBN: 9780309097130
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 55,46
Verschijningsdatum: 11-04-2006
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - levertijd onbekend
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Dietetics & nutrition
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 536
Hoogte mm.: 229
Breedte mm.: 152
 

Inhoud:

Creating an environment in which children in the United States grow up healthy should be a high priority for the nation. What impact has food and beverage marketing had on the dietary patterns and health status of American children? This book focuses on the answer to this question.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS