Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Netzwerkansatze Im Business-To-Business-Marketing Beschaffung, Absatz Und Implem
Hoofdkenmerken
Auteur: Schubert, Dr Klaus
Redactie: Schubert, Dr Klaus (Institute of Political Science, University of Munster, Germany)
Titel: Netzwerkansatze Im Business-To-Business-Marketing Beschaffung, Absatz Und Implem
Uitgever: Gabler Verlag
ISBN: 9783409138925
Editie: 1994 ed.
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 52,03
Verschijningsdatum: 01-04-1994
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: General (US: Trade)
Categorie: Business & management
Taal: German
Geillustreerd: Bibliography; 10 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 326
Hoogte mm.: 244
Breedte mm.: 170
Dikte mm.: 18
Gewicht gr.: 549
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS