Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
CIM Coursebook Marketing Essentials
Hoofdkenmerken
Auteur: Blythe, Jim
Titel: CIM Coursebook Marketing Essentials
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781138441026
ISBN boekversie: 9781136442452
Editie: 2 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 240,63
Verschijningsdatum: 29-06-2017
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 186
Hoogte mm.: 246
Breedte mm.: 189
Gewicht gr.: 453
 

Inhoud:

Endorsed by The Chartered Institute of Marketing (CIM), this work includes a range of learning objectives, cases, questions, activities, definitions, study tips and summaries to support and test your understanding of the theory of marketing. It contains past examination papers and examiners' reports to enable you to practise what has been learned.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS