Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Strategic Marketing Management
Hoofdkenmerken
Auteur: Wilson, Richard M.S.
Titel: Strategic Marketing Management
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781138441224
Editie: 3 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 246.97
Verschijningsdatum: 28-07-2017
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 882
Hoogte mm.: 373
Breedte mm.: 317
Dikte mm.: 46
Gewicht gr.: 2584
 

Inhoud:

Contains chapters on 'The Nature and Role of Competitive Advantage' and 'The Strategic Management of the Expanded Marketing Mix'. This book covers the changing role of marketing, approaches to analysing marketing capability, E-marketing, branding, customer relationship management, relationship management myopia, and the decline of loyalty.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS