Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Marketing de nieuwe principes
Hoofdkenmerken
Auteur: Belleghem, Steven Van
Titel: Marketing de nieuwe principes
Uitgever: Terra - lannoo, Uitgeverij
ISBN: 9789401417068
Editie: 1. ed
Prijs: € 35,99
Verschijningsdatum: 14-04-2014
Bericht: DOWNLOAD
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Boeksoort: O
Taal: dut
Imprint: Lannoo Campus
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Paginas: 194
Bestandsgrootte: 3989787  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken De conversation manager en De conversation company.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS