Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
When digital becomes human klantenrelatie in transformatie
Hoofdkenmerken
Auteur: Belleghem, Steven Van
Titel: When digital becomes human klantenrelatie in transformatie
Uitgever: Terra - lannoo, Uitgeverij
ISBN: 9789401419031
Editie: 1. ed
Prijs: € 21,99
Verschijningsdatum: 30-10-2014
Bericht: DOWNLOAD
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Boeksoort: O
Taal: dut
Imprint: Lannoo Campus
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Paginas: 165
Bestandsgrootte: 6110462  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Marketingbook of the Year Bedrijven die het verschil weten te maken met een'human touch' veroveren het hart van hun klant;;;Nu metgratis verzending (t.e.m. 14/02/2016) De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag. Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS