Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Managing Marketing Information (RLE Marketing)
Hoofdkenmerken
Auteur: Piercy, Nigel; Evans, Martin
Titel: Managing Marketing Information (RLE Marketing)
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781138793149
Serie: Routledge Library Editions: Marketing
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 183,64
Verschijningsdatum: 22-08-2014
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 242
Hoogte mm.: 234
Breedte mm.: 156
Gewicht gr.: 476
 

Inhoud:

A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS