Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Television Entrepreneurs Social Change and Public Understanding of Business
Hoofdkenmerken
Auteur: Boyle, Raymond; Kelly, Lisa
Titel: Television Entrepreneurs Social Change and Public Understanding of Business
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781409403227
ISBN boekversie: 9781317014409
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 126,65
Verschijningsdatum: 28-02-2012
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sociology: sport & leisure
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 184
Hoogte mm.: 164
Breedte mm.: 241
Dikte mm.: 20
Gewicht gr.: 436
 

Inhoud:

Based on extensive interviews with key industry and business figures and drawing on new empirical research into audience perceptions of business, The Television Entrepreneurs draws upon popular business-oriented shows such as The Apprentice and Dragons' Den to explore the relationship between television and business.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS