Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Demarketing
Hoofdkenmerken
Auteur: Blythe, Jim
Redactie: Blythe, Jim (Westminster University, UK)
Titel: Demarketing
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780415816472
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 183,64
Verschijningsdatum: 23-10-2013
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 14 Tables, black and white; 9 Line drawings, black and white; 5 Halftones, black and white; 14 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 238
Hoogte mm.: 234
Breedte mm.: 156
Gewicht gr.: 476
 

Inhoud:

This is the first book to cast light on the secretive, counterintuitive world of de-marketing: a process whereby a company actively, for whatever reasons, tries to decrease demand of its product. Via insightful case studies from a selection of thought leaders, this book deconstructs de-marketings mysteries and demonstrates how to incorporate them into a profit-driven marketing plan.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS