Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Consumer Culture in Latin America
Hoofdkenmerken
Auteur: Pertierra, Anna Cristina
Redactie: Pertierra, Anna Cristina
Titel: Consumer Culture in Latin America
Uitgever: Palgrave Macmillan
ISBN: 9780230340732
ISBN boekversie: 9781137116864
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 90,50
Verschijningsdatum: 05-12-2012
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Consumerism
Geillustreerd: 7 Illustrations, black and white; IX, 235 p. 7 illus.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 235
Hoogte mm.: 222
Breedte mm.: 140
Dikte mm.: 19
Gewicht gr.: 414
 

Inhoud:

Examining topics from tango and samba to sex workers in Costa Rica, from eating tamales to selling ice in the Andes, and from building and moving houses to buying cell phones, this collection brings together original research on some of the many forms of consumption and consumers that contribute to Latin American cultures and histories.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS