Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Reducing Race Differences in Direct-to-Consumer Pharmaceutical Advertising The Case for Regulation
Hoofdkenmerken
Auteur: Scisciolo, Stephany De;
Titel: Reducing Race Differences in Direct-to-Consumer Pharmaceutical Advertising The Case for Regulation
Uitgever: Bloomsbury Publishing Plc
ISBN: 9781498574167
ISBN boekversie: 9781498574174
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 113,98
Verschijningsdatum: 31-08-2018
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Personal safety
Geillustreerd: 4 BW Photos, 4 Graphs, 15 Tables
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 140
Hoogte mm.: 231
Breedte mm.: 159
Dikte mm.: 15
Gewicht gr.: 404
 

Inhoud:

This book examines whether direct-to-consumer pharmaceutical advertising changed in response to recommendations made by the FDA in 2009 to enhance the informational and motivational value of advertising to be more accessible to minority populations and consequently work to reduce health disparities.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS