Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences New Australian Perspectives
Hoofdkenmerken
Auteur: Scalmer, Edited By Bridget
Titel: Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences New Australian Perspectives
Uitgever: Melbourne University Press
ISBN: 9780522869590
Land van oorsprong: Australia
Prijs: € 61,05
Verschijningsdatum: 30-01-2017
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Media, information & communication industries
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 262
Hoogte mm.: 209
Breedte mm.: 138
Dikte mm.: 15
Gewicht gr.: 322
 

Inhoud:

Investigates the fascinating landscape of media-driven politics through the prisms of “public opinion”, political campaigning, and audiences. From Indigenous voting rights and climate change to talkback radio and right-wing populism, Public Opinion, Campaign Politics & Media Audiences showcases new research in political science, history and media studies.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS