Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Innovatieblunders waarom zo veel innovaties mislukken en 25 manieren om het beter te doen
Hoofdkenmerken
Auteur: Leeuwen, Sjors van
Redacteur: Vermeulen, Rinus
Titel: Innovatieblunders waarom zo veel innovaties mislukken en 25 manieren om het beter te doen
Uitgever: Duuren Media, Van
ISBN: 9789089651792
ISBN boekversie: 9789089651525
Editie: 1. ed
Prijs: € 16.99
Verschijningsdatum: 09-07-2013
Bericht: DOWNLOAD
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Management alg.
Boeksoort: O
Taal: dut
Imprint: Van Duuren Management
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Paginas: 129
Bestandsgrootte: 2397831  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Herinnert u zich deze nog? De Krant op Zondag, Omo Power, tv-foon, stemcomputers, zorgpas, NewCoke, de rookloze sigaret, i-mode, Skoeps ... Slechts een paar innovaties uit een hele lange reeks die het niet gehaald hebben. Mogelijke oorzaken? Te vroeg, te laat, te slecht, verkeerd imago, onvoldoende klantvoordeel, of was er juist teveel naar de klant geluisterd? Bedrijven en instellingen moeten innoveren om te overleven, maar het lijkt erop dat ze de markt en hun klanten domweg niet begrijpen. Nog steeds mislukt het merendeel van alle nieuwe producten, diensten en merken. Sjors van Leeuwen zet in dit boek de grootste innovatieblunders uit de afgelopen decennia op een rij, om er lering uit te trekken. Zodat u het zelf beter kunt doen! Aansprekende voorbeelden, leer van de fouten van anderen Tips en trucs uit onderzoek en de praktijk Overzicht van 25 manieren om succesvoller te innoveren Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Hij is auteur van de succesvolle boeken Klant in de driver's seat, CRM in de praktijk, Het Marketingwiel en Zorgmarketing in de praktijk.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS