Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
De communicatieoorlog
Hoofdkenmerken
Auteur: Bloemendaal, Frits
Titel: De communicatieoorlog
Uitgever: Ambo/Anthos B.V.
ISBN: 9789026322259
Editie: 1. ed
Prijs: € 7,99
Verschijningsdatum: 19-11-2008
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Literaire non-fictie alg.
Boeksoort: O
Taal: dut
Imprint: Ambo
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Paginas: 221
Bestandsgrootte: 308874  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: De Nederlandse overheid is het contact met de burger kwijtgeraakt. Als reactie daarop probeert ze krampachtig de stroom van informatie te beheersen in de hoop de greep op de gebeurtenissen terug te krijgen. De communicatieoorlog beschrijft hoe de overheidscommunicatie de afgelopen decennia is veranderd. Geïnspireerd door politieke campagnes in de vs en Engeland en de opkomst van de beeldcultuur, heeft het imagomanagement in de politiek aan belang gewonnen maar is tegelijkertijd de verhouding met de media verslechterd. In november 2007 braken medewerkers van het ministerie van Sociale Zaken in in het computernetwerk van de Gemeenschappelijke Pers Dienst (gpd). Dit incident is tekenend voor de huidige vijandige relatie tussen pers en overheid: er woedt een harde strijd om informatie.'
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS