Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Televiewing Audience The Art and Science of Watching TV
Hoofdkenmerken
Auteur: Abelman, Robert; Atkin, David
Titel: Televiewing Audience The Art and Science of Watching TV
Uitgever: Peter Lang Publishing Inc
ISBN: 9781433110542
Editie: New ed
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 33.44
Verschijningsdatum: 30-12-2010
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Sociology & anthropology
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 202
Hoogte mm.: 178
Breedte mm.: 254
Dikte mm.: 16
Gewicht gr.: 468
 

Inhoud:

A guide for the only household appliance that doesn't come with one. It is about becoming a more thoughtful and informed consumer, designed to shatter the anonymity of the televiewer, and to create a sense of community, for we rarely think of ourselves as instrumental in the televiewing experience or think of the experience as a shared event.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS