Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Morrison, Deborah
Titel: Brave Work in the Age of Climate Change A Creative's Guide to Making Compelling Advertising and Brand Messages in Complicated Times
Uitgever: Springer Nature Switzerland AG
ISBN: 9783030002923
Editie: 2022 ed.
Land van oorsprong: Switzerland
Prijs: € 80.10
Verschijningsdatum: 13-05-2026
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Climate change
Geillustreerd: 50 Illustrations, black and white; Approx. 200 p. 50 illus.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 200
Hoogte mm.: 235
Breedte mm.: 155
 

Inhoud:

How can the vibrant creative industry play a leading role in helping humanity adapt to climate change? Brave Work, a guide for creatives in all career stages, develops a mission statement for creative leadership in these complicated times.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS