Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Media and The Public "Them" and "Us" in Media Discourse
Hoofdkenmerken
Auteur: Coleman, Stephen
Titel: Media and The Public "Them" and "Us" in Media Discourse
Uitgever: John Wiley and Sons Ltd
ISBN: 9781405160414
ISBN boekversie: 9781119187394
Serie: Communication in the Public Interest
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 39,38
Verschijningsdatum: 19-02-2010
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Media studies
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 200
Hoogte mm.: 228
Breedte mm.: 153
Dikte mm.: 12
Gewicht gr.: 298
 

Inhoud:

The Media and the Public explores the ways a range of media have constructed and represented the public. The authors argue that the public is a product of representation, invoked through processes of mediation that are dominated by political, institutional, economic and cultural forces.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS