Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Customer's New Voice Extreme Relevancy and Experience through Volunteered Customer Information
Hoofdkenmerken
Auteur: McKean, John S.
Titel: Customer's New Voice Extreme Relevancy and Experience through Volunteered Customer Information
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
ISBN: 9781119002321
ISBN boekversie: 9781119004363
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 43,13
Verschijningsdatum: 14-11-2014
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Customer services
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 352
Hoogte mm.: 236
Breedte mm.: 158
Dikte mm.: 29
Gewicht gr.: 558
 

Inhoud:

Find out how to reap the benefits of motivating and engaging the new, direct customer voice The Customer's New Voice shows businesses how to motivate and transform directly volunteered consumer knowledge into profitable insights, enabling a new echelon of marketing relevancy, customer experience, and personalization.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS