Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Principes van marketing
Hoofdkenmerken
Auteur: Kotler, Philip
Vertaler: Roozenboom, Tijmen
Titel: Principes van marketing
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
ISBN: 9789043031370
Editie: 6. ed
Prijs: € 60.99
Verschijningsdatum: 27-08-2013
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Eco/Recht/Bedrijfsk. HO
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Paginas: 863
Bestandsgrootte: 82769114  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, meerwaarde door je op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethema's: 1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen 2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken 3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen 4. Nieuwe marketingtechnologieën mobilisere 5. Maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld Nieuw in deze editie De zesde editie van Principes van marketing is in zijn geheel verbeterd en geactualiseerd, en gaat dieper in op de recente marketingontwikkelingen op het gebied van onder andere marktonderzoek, productontwikkeling en geïntegreerde marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk bevat een openingscasus en een marketinghighlight die het onderwerp in de praktijk plaatsen. Doelgroep Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS