Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Nieuwe producten bedenken
Hoofdkenmerken
Auteur: Wulfen, Gijs van
Titel: Nieuwe producten bedenken
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
ISBN: 9789043020206
Editie: 2. ed
Prijs: € 32,99
Verschijningsdatum: 10-06-2010
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Management alg.
Taal: dut
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: E-book
Bestandsgrootte: 5168322  bytes
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Dit boek biedt een oplossing voor iedereen die nieuwe producten en diensten wil ontwikkelen. Het verbindt de dagelijkse in the box managementpraktijk effectief met outside the box creativiteit. De aanpak bestaat uit een stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productideeën kunt ontwikkelen, uitwerken en last but not least geaccepteerd kunt krijgen door alle betrokkenen. De innovatiemethode heet VOORT®, dit staat voor Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen, Reflecteren en Terugkeren. Het is een routekaart waarmee je, gezamenlijk met anderen uit de organisatie, op ontdekkingsreis gaat en gegarandeerd weer veilig thuiskomt, voorzien van zinvolle souvenirs. De innovatie-praktijkcase van Univé en vele praktische voorbeelden, tips en checklists maken dit boek ook zeer geschikt als naslagwerk en inspiratiebron. Goede reis!
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS