Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Communicating Fashion Brands Theoretical and Practical Perspectives
Hoofdkenmerken
Auteur: Huggard, Emily; Cope, Jon
Titel: Communicating Fashion Brands Theoretical and Practical Perspectives
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781138613553
ISBN boekversie: 9780429875588
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 178,71
Verschijningsdatum: 10-03-2020
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Fashion & textiles: design
Geillustreerd: 3 Tables, black and white; 14 Line drawings, black and white; 41 Halftones, black and white; 55 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 172
Hoogte mm.: 234
Breedte mm.: 156
Gewicht gr.: 510
 

Inhoud:

This book demonstrates how fashion brands communicate, why the practice is significant within wider society and how it can be perceived as culturally meaningful.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS