Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Cravens, David; Piercy, Nigel
Titel: Strategic Marketing
Uitgever: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071263351
Editie: 9 ed
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 62.21
Verschijningsdatum: 16-03-2008
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - levertijd onbekend
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: General (US: Trade)
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 752
Hoogte mm.: 256
Breedte mm.: 203
Dikte mm.: 30
Gewicht gr.: 1404
 

Inhoud:

Discusses the concepts and processes for gaining the competitive advantage in the marketplace. This book is designed around the marketing strategy process with emphasis on analysis, planning, and implementation. It uses a decision-making process to examine the key concepts and issues involved in analyzing and selecting strategies.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS