Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Cravens, David; Piercy, Nigel
Titel: Strategic Marketing
Uitgever: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071244329
Editie: 8 ed
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 52,03
Verschijningsdatum: 16-06-2005
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - levertijd onbekend
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Tertiary Education (US: College)
Categorie: Sales & marketing
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 736
Hoogte mm.: 229
Breedte mm.: 203
Dikte mm.: 34
Gewicht gr.: 1532
 

Inhoud:

Discusses the concepts and processes for advantage in the marketplace. This book examines components of a market-driven strategy, including technology, customer service, customer relationships, pricing, and the global economy. It provides a strategic perspective and extends beyond the traditional focus on managing the marketing mix.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS