Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Preaching and the Thirty-Second Commerical Lessons from Advertising for t
Hoofdkenmerken
Auteur: La Ferle, Carrie
Titel: Preaching and the Thirty-Second Commerical Lessons from Advertising for t
Uitgever: Westminster/John Knox
ISBN: 9780664265441
ISBN boekversie: 9781646980772
Serie: Preaching and...
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 20.35
Verschijningsdatum: 01-06-2021
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Christian sermons
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 185
Hoogte mm.: 229
Breedte mm.: 152
 

Inhoud:

Believing that preaching can benefit from advertising's laser focus on how to make its message stick, O. Wesley Allen, Jr. (a preaching professor) and Carrie La Ferle (a professor of advertising) have written this first-of-its-kind book on what preachers can learn from advertising.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS