Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Business to Business Marketing Management A Global Perspective
Hoofdkenmerken
Auteur: Zimmerman, Alan; Blythe, Jim
Titel: Business to Business Marketing Management A Global Perspective
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780367757946
Editie: 4 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 73.45
Verschijningsdatum: 23-12-2021
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 100 Tables, color; 74 Line drawings, color; 74 Illustrations, color
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 520
Hoogte mm.: 174
Breedte mm.: 311
Dikte mm.: 28
Gewicht gr.: 1034
 

Inhoud:

Business to Business (B2B) markets are considerably more challenging than consumer markets and demand a more specific skillset from marketers. This textbook takes a uniquely international approach to this complex environment, the result of an international team of authors and real-life cases from across the globe.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS