Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Strategic Creativity A Business Field Guide to Advertising, Branding, and Design
Hoofdkenmerken
Auteur: Landa, Robin
Titel: Strategic Creativity A Business Field Guide to Advertising, Branding, and Design
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781032137803
ISBN boekversie: 9781000586640
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 178,71
Verschijningsdatum: 02-06-2022
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Organizational theory & behaviour
Geillustreerd: 38 Halftones, color; 31 Halftones, black and white; 38 Illustrations, color; 31 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 194
Hoogte mm.: 229
Breedte mm.: 152
Gewicht gr.: 420
 

Inhoud:

The secret weapon for business experts to ensure strategically creative results, this is an indispensable field guide to evaluating creative advertising, branding, and design ideas and solutions, and to working with creatives. A fundamental resource that enables business professionals to stand out amongst their colleagues.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS