Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Applied Social Marketing and Quality of Life Case Studies from an International Perspective
Hoofdkenmerken
Auteur: Rivera, Reynaldo G.
Redactie: Rivera, Reynaldo G.
Titel: Applied Social Marketing and Quality of Life Case Studies from an International Perspective
Uitgever: Springer Nature Switzerland AG
ISBN: 9783030832858
ISBN boekversie: 9783030832865
Serie: Applying Quality of Life Research
Editie: 1st ed. 2021
Land van oorsprong: Switzerland
Prijs: € 164.64
Verschijningsdatum: 03-12-2021
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Personal & public health
Geillustreerd: 67 Illustrations, color; 15 Illustrations, black and white; XV, 429 p. 82 illus., 67 illus. in color.
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 429
Hoogte mm.: 235
Breedte mm.: 155
 

Inhoud:

This book discusses how various social marketing campaigns have taken up and had an impact on important aspects of quality of life across the world.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS