Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Het campagnebureau Tien lessen voor politieke en maatschappelijke veranderingen Het campagnebureau Tien lessen voor politieke en maatschappelijke veranderingen
Hoofdkenmerken
Auteur: Heems, Maarten van
Titel: Het campagnebureau Tien lessen voor politieke en maatschappelijke veranderingen
Uitgever: Uitgeverij Pluim
ISBN: 9789493339453
Editie: 1. ed
Prijs: € 24.99
Verschijningsdatum: 05-09-2024
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: dut
Imprint: Uitgeverij Pluim
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Dit boek is een gids voor wie mensen wil mobiliseren voor een doel, oftewel succesvol campagne voeren. Of je de beste influencer van Nederland wil worden of tot de gemeenteraad van je dorp wil doordringen, hier vind je tien lessen om dat te bereiken. Wat moet er gebeuren om je doel scherp te stellen en wie moet je daarvoor bereiken? Hoe doe je onderzoek en stel je een strategie op? Het campagnebureau voorziet je van praktische oefeningen en beeldende anekdotes. Van het schrijven van een sterke slogan en boodschap tot hoe je daarmee aan tafel komt in een talkshow. Hoe gaat het er eigenlijk aan toe op redacties? Wat gaat er om in de hoofden van journalisten, activisten en influencers? Dit boek laat je inzien wat er gebeurt in de machinekamer van winnende en juist hopeloos mislukte campagnes. De afgelopen 25 jaar werkte het campagnebureau BKB aan meer dan duizend kleine en grote campagnes die iets in beweging moesten zetten in de Nederlandse samenleving. Van de vluchtelingenproblematiek tot gelijke kansen in het onderwijs, van duurzaam beleggen tot wetenschapsprogrammas op Lowlands en Zwarte Cross. In opdracht, maar zeker ook op eigen initiatief.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS