Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Hogan, Anna
Redactie: Hogan, Anna (Queensland University of Technology, Australia)
Titel: Teaching and Time Poverty Understanding Workload and Work Intensification in Schools
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781032600901
ISBN boekversie: 9781040234488
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 44,36
Verschijningsdatum: 04-12-2024
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Psychotherapy
Geillustreerd: 19 Tables, black and white; 5 Line drawings, black and white; 3 Halftones, black and white; 8 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 226
Hoogte mm.: 154
Breedte mm.: 234
Dikte mm.: 16
Gewicht gr.: 372
 

Inhoud:

As teacher shortages reach a global crisis point, this book explores how time poverty is a critical factor in the lives of teachers and school leaders. Arguing that we must cease framing the problem of teachers’ work as simply workload, this book suggests that understanding time poverty is essential to foster more manageable working lives.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS