Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Onkvisit, Sak; Merz, Michael
Titel: International Marketing Strategy and Theory
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781032583693
ISBN boekversie: 9781040344057
Editie: 6 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 345,10
Verschijningsdatum: 04-06-2025
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Market research
Geillustreerd: 36 Tables, color; 11 Line drawings, color; 4 Halftones, black and white; 11 Illustrations, color; 4 Illustrations, black and white
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 512
Hoogte mm.: 246
Breedte mm.: 174
 

Inhoud:

This comprehensive text provides students with a solid foundation in International Marketing theory, research, and practice. Fully updated throughout, the book covers all the latest topics, including e-commerce, corporate sustainability, corporate social responsibility, cryptocurrency, and the broader political and economic context.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS