Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Hoofdkenmerken
Auteur: Stever, Gayle S.; Giles
Titel: Understanding Media Psychology
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781032812687
ISBN boekversie: 9781040363423
Editie: 2 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 183.64
Verschijningsdatum: 22-07-2025
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Groups & group theory
Geillustreerd: 5 Tables, color; 115 Halftones, color; 115 Illustrations, color
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 408
Hoogte mm.: 246
Breedte mm.: 174
Gewicht gr.: 940
 

Inhoud:

Understanding Media Psychology is an authoritative introductory textbook to the growing field of media psychology. Providing an overview of topics in the field, it summarizes key concepts and theories as well as considering the importance of media psychology in today’s society.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS