Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
B2B Brand Management
Hoofdkenmerken
Auteur: Kotler, Philip; Pfoertsch
Titel: B2B Brand Management
Uitgever: Springer-Verlag Berlin and
ISBN: 9783540253600
Vervangend ISBN: 9783031946646
Editie: 2006 ed.
Land van oorsprong: Germany
Prijs: € 61,62
Verschijningsdatum: 17-08-2006
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: XVI, 357 p.
Dewey code: 658.827
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 357
Hoogte mm.: 164
Breedte mm.: 240
Dikte mm.: 31
Gewicht gr.: 728
 

Inhoud:

As products become increasingly similar, companies are turning to branding as a way to create a preference for their offerings. Now it is time for more industrial companies to start using branding in a sophisticated way. But industrial companies must understand that branding goes far beyond building names for a set of offerings.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS