Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Media Argumentation Dialectic, Persuasion and Rhetoric
Hoofdkenmerken
Auteur: Walton, Douglas
Titel: Media Argumentation Dialectic, Persuasion and Rhetoric
Uitgever: Cambridge University Press
ISBN: 9780521700306
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 46,83
Verschijningsdatum: 24-09-2007
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Media studies
Geillustreerd: Worked examples or Exercises
Dewey code: 302.23
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 404
Hoogte mm.: 226
Breedte mm.: 159
Dikte mm.: 18
Gewicht gr.: 586
 

Inhoud:

Media argumentation is a powerful force in our lives. From television commercials to war propaganda it can greatly influence public opinion. Walton takes a fresh look at the influence of mass media, showing the intersection of media sources with argumentation theory, informal logic, computational theory, and theories of persuasion.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS