Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Brand Stretch Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds
Hoofdkenmerken
Auteur: Taylor, David
Titel: Brand Stretch Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
ISBN: 9780470862117
ISBN boekversie: 9780470862124
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 37.80
Verschijningsdatum: 20-02-2004
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Dewey code: 658.827
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 178
Hoogte mm.: 246
Breedte mm.: 196
Dikte mm.: 19
Gewicht gr.: 538
 

Inhoud:

Stretching the Brand offers practical and actionable advice on how to extend successful brands into new areas without losing sight of the value of the original brand itself. Examples of brand stretching include Dove soap, which has now been extended to the shampoo and deodorant markets.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS