Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Competitive Advantage of Competitor Intelligence The strategies, tactics & tool
Hoofdkenmerken
Auteur: Pollard, Andrew
Titel: Competitive Advantage of Competitor Intelligence The strategies, tactics & tool
Uitgever: Pearson Education Limited
ISBN: 9780273637097
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 45,25
Verschijningsdatum: 05-11-1998
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Management & management techniques
Dewey code: 658.47
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 240
Hoogte mm.: 230
Breedte mm.: 163
Dikte mm.: 14
Gewicht gr.: 366
 

Inhoud:

This text for business executives is both a strategic treatment of the need for competitor intelligence and a tactical guide to how to go about obtaining the same. It provides the """"tricks of the trade"""" and includes case illustrations, key success and failure factors, skills and techniques.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS