Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Marketing ROI
Hoofdkenmerken
Auteur: Lenskold, James
Titel: Marketing ROI
Uitgever: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071413633
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 63,20
Verschijningsdatum: 16-08-2003
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 25 Illustrations
Dewey code: 658.802
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 256
Hoogte mm.: 233
Breedte mm.: 161
Dikte mm.: 24
Gewicht gr.: 566
 

Inhoud:

Shows marketing practitioners at various levels how to employ ROI and other financial tools to quantify their organizations' strategic marketing decisions and maximize the incremental profits generated by each dollar invested in their marketing programs. This book presents a program for removing the veil of mystery from marketing efficiency.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS