Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Building the Brand-Driven Business Operationalize Your Brand to D
Hoofdkenmerken
Auteur: Davis, Scott M.; Dunn
Titel: Building the Brand-Driven Business Operationalize Your Brand to D
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
ISBN: 9780787962555
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 26.01
Verschijningsdatum: 18-09-2002
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Technical / Manuals
Categorie: Sales & marketing
Dewey code: 658.827
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 320
Hoogte mm.: 233
Breedte mm.: 168
Dikte mm.: 29
Gewicht gr.: 532
 

Inhoud:

Helps companies recognize, appreciate and ultimately operationalize the mantra of """"every time an employee gets to touch a customer or a customer gets to touch the brand"""", that company gets the opportunity to either reinforce their brand promise or totally denigrate it.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS