Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Sportbusiness in de mondiale markt Sportbusiness in de mondiale markt
Hoofdkenmerken
Auteur: Westerbeek, H.
Titel: Sportbusiness in de mondiale markt
Uitgever: Arko Sports Media BV
ISBN: 9789077072349
Editie: 1. ed
Prijs: € 31.50
Verschijningsdatum: 19-11-2003
Bericht: Uitverkocht niet meer leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Eco/Recht/Bedrijfsk. HO
Taal: Nederlands
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 269
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Sportbusiness in de mondiale markt Hans Westerbeek& Aaron Smith Wanneer is het toch begonnen dat sport business werd? Hoe zijn we van individuele en nationale sportbeoefening gekomen tot een grensoverschrijdend, universeel verschijnsel? Zeker is dat de razendsnelle technologische ontwikkeling en de globalisering van de economie hier een grote rol in hebben gespeeld. Door deze ontwikkeling biedt sport ook opmerkelijke zakelijke kansen! Het boek Sportbusiness in de mondiale markt, nu voor het eerst in de Nederlandse taal beschikbaar, beschrijft op treffende wijze de evolutie van sport tot een zakelijke onderneming. Van de psychologie van de fans, de structuur van het wereldwijde sportsysteem en de onbegrensde mogelijkheden van de huidige technologie tot belangstelling in de media en het belang voor de entertainment industrie. Dit onderhoudende boek daagt de lezer uit een blik te werpen op de toekomst en kritisch te kijken naar de mogelijkheden van de sport voor hem of haar, nu en straks.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS