Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Learning Through Supervised Practice in Student Affairs
Hoofdkenmerken
Auteur: Janosik, Steven
Co Auteur: Joan B. Hirt
Titel: Learning Through Supervised Practice in Student Affairs
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780415534345
Vervangt ISBN: 9781560328797
ISBN boekversie: 9781136287053
Editie: 2 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 59,52
Verschijningsdatum: 14-07-2014
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Higher & further education, tertiary education
Geillustreerd: 4 Tables, black and white
Dewey code: 378.101
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 178
Hoogte mm.: 230
Breedte mm.: 156
Dikte mm.: 11
Gewicht gr.: 308
 

Inhoud:

Written for use in a student affairs practicum, this text explores the theories that foster learning while exercises, reflection activities, and case studies illuminate the skills that students must develop to become successful practitioners.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS