Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Business Communication Rethinking your professional practice for the post-digital age
Hoofdkenmerken
Auteur: Hartley, Peter
Titel: Business Communication Rethinking your professional practice for the post-digital age
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780415640282
Vervangt ISBN: 9780415195508
Editie: 2 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 64.43
Verschijningsdatum: 05-02-2015
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 44 Tables, black and white; 29 Line drawings, black and white; 29 Illustrations, black and white
Dewey code: 658.45
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Onbekende bindwijze
Paginas: 326
Hoogte mm.: 245
Breedte mm.: 173
Dikte mm.: 19
Gewicht gr.: 606
 

Inhoud:

This thoroughly revamped new edition summarises the basic principles of effective communication in the digital age and shows, with the aid of helpful pedagogical features, how they can be applied in modern organizations.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS