Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Marketing the e-Business
Hoofdkenmerken
Auteur: Harris, Lisa; Dennis, Charles
Titel: Marketing the e-Business
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9780415965002
Vervangt ISBN: 9780415256001
Serie: Routledge eBusiness
Editie: 2 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 278,63
Verschijningsdatum: 20-12-2007
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 5 Tables, black and white; 9 Line drawings, black and white; 16 Halftones, black and white
Dewey code: 658.872
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 362
Hoogte mm.: 229
Breedte mm.: 152
Gewicht gr.: 612
 

Inhoud:

Unpicks the challenges of e-marketing for various types of business. This book uses case studies and accompanying web material to provide a study of marketing strategies. It analyses the benefits of e-marketing as a tool for improving efficiency and effectiveness rather than promising business revolution.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS