Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Airline Marketing and Management
Hoofdkenmerken
Auteur: Shaw, Stephen
Titel: Airline Marketing and Management
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 9781409401490
Editie: 7 ed
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 48,12
Verschijningsdatum: 07-07-2011
Bericht: Leverbaar
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Business strategy
Dewey code: 387.740688
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 384
Hoogte mm.: 156
Breedte mm.: 230
Dikte mm.: 26
Gewicht gr.: 708
 

Inhoud:

Airline Marketing and Management examines the principles of marketing and demonstrates the ways in which these principles can be applied to today's airline industry. It has been thoroughly updated and expanded for this seventh edition, to keep pace with changes affecting the industry. Written in a straightforward, easy-to-read style and combining u
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS