Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Marketing and Financial Management New Economy - New Interfaces
Hoofdkenmerken
Auteur: Walters, David; Halliday
Titel: Marketing and Financial Management New Economy - New Interfaces
Uitgever: Bloomsbury Publishing Plc
ISBN: 9781403940971
ISBN boekversie: 9780230209312
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 66.74
Verschijningsdatum: 18-11-2004
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Sales & marketing
Geillustreerd: 432 p.
Dewey code: 658.8
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 432
Hoogte mm.: 234
Breedte mm.: 156
Dikte mm.: 24
Gewicht gr.: 664
 

Inhoud:

The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS