Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Personality Not Included: Why Companies Lose Their Authenticity And How Great Brands Get it Back,
Hoofdkenmerken
Auteur: Bhargava, Rohit
Titel: Personality Not Included: Why Companies Lose Their Authenticity And How Great Brands Get it Back,
Uitgever: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071545211
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 30,53
Verschijningsdatum: 16-05-2008
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Sales & marketing
Dewey code: 658.827
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 256
Hoogte mm.: 217
Breedte mm.: 149
Dikte mm.: 26
Gewicht gr.: 500
 

Inhoud:

A guide for brands on putting back the missing ingredient in marketing to build loyal customers. It also helps foster consumer (and employee) evangelists, and create a connection that goes beyond profit.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS