Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Corporate Social Strategy Stakeholder Engagement and Competitive Advantage
Hoofdkenmerken
Auteur: Husted, Bryan W.
Titel: Corporate Social Strategy Stakeholder Engagement and Competitive Advantage
Uitgever: Cambridge University Press
ISBN: 9780521197649
ISBN boekversie: 9780511855467
Land van oorsprong: United Kingdom
Prijs: € 59,92
Verschijningsdatum: 11-11-2010
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Leesniveau: Professional & Vocational
Categorie: Business ethics & social responsibility
Geillustreerd: 11 Tables, black and white; 9 Line drawings, black and white
Dewey code: 658.408
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 364
Hoogte mm.: 229
Breedte mm.: 152
Dikte mm.: 24
Gewicht gr.: 700
 

Inhoud:

Is it true that firms that engage in social action will be rewarded with a good name, competitive advantage, superior profits and corporate sustainability? This book answers this and other questions by explaining the how and why of creating value and competitive advantage through corporate social action.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS