Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
Marketing Basics for Designers A Sourcebook of Strategies and Ideas
Hoofdkenmerken
Auteur: Martin, Jane D.; Knoohuizen
Titel: Marketing Basics for Designers A Sourcebook of Strategies and Ideas
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
ISBN: 9780471118718
Land van oorsprong: United States
Prijs: € 93,53
Verschijningsdatum: 03-11-1995
Bericht: Langere levertijd (2-3 weken)
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Sales & marketing
Dewey code: 729.0688
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Hardback
Paginas: 272
Hoogte mm.: 259
Breedte mm.: 178
Dikte mm.: 19
Gewicht gr.: 565
 

Inhoud:

This book meets a great need in the design field for a professional marketing resource focusing on small design firms (1-4 person firms). This book was developed as a resource for these designers, to aid in finding new clients and marketing design services.
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS