Nederlands
  nl
English
  en
contact veelgestelde vragen
log in
VU
 
When digital becomes human klantenrelaties in transformatie When digital becomes human klantenrelaties in transformatie
Hoofdkenmerken
Auteur: Belleghem, Steven van
Titel: When digital becomes human klantenrelaties in transformatie
Uitgever: Van Duuren Management B.V.
ISBN: 9789082033762
Editie: 1. ed
Prijs: € 29,99
Verschijningsdatum: 01-04-2014
Bericht: Tijdelijk niet leverbaar - in herdruk
Inhoudelijke kenmerken
Categorie: Marketing
Taal: dut
Technische kenmerken
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Paginas: 200
 

Inhoud:

[Flaptekst]: Bedrijven die het verschil weten te maken met een'human touch' veroveren het hart van hun klant De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag. Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?
leveringsvoorwaarden privacy statement copyright disclaimer veelgestelde vragen contact
 
Welkom bij SALUS